Blondje in Afrika

5 maart 2015 - Zanzibar, Tanzania

Een hele goede morgen, ik heb echt vreselijk geslapen!

Op dit soort momenten denk ik toch aan mijn heerlijke bed in mijn lekkere koele kamer. Wat je moet verwachten als je in deze kamer slaapt? Verplaatst je even  in een kamer van 32 graden met een hele lichte airconditioning en wanneer het zweet langs je lichaam spettert terwijl je net een koude douche genomen hebt. Het was absoluut niet de beste nacht van mijn leven máár.. WE ZIJN WEL IN ZANZIBAR!

Het is nog eventjes wennen in deze nieuwe omgeving, de rust en de mensen. Hartstikke gezellige groep en ik denk dat ik het bij deze mensen wel naar mijn zin zal hebben.  Niet al te veel gedaan, samen met twee andere zijn we naar het lokale ziekenhuis gegaan in Chukwani om zo meer informatie op te doen over wat er eigenlijk gebeurd met kinderen die een beperking hebben. Bizarre verhalen, maar had niet anders verwacht. Ook heb ik mijn creatieve kant laten zien en een strandwandeling gemaakt op een van de zoveel stranden en ben ik schelpen gaan zoeken. Zo doe je nog eens dingen die je normaal nooit zou gaan doen. Helaas mijn camera niet meegenomen omdat ik niet verwacht had dat het zo mooi zou zijn in dat kleine stukje, ben mezelf verplicht om weer terug te gaan.

De omgeving heb ik een beetje ontdekt maar nog lange niet het hele eiland, daar hebben we gelukkig nog tijd zat voor wanneer ik mijn camera bij me heb!